Hvordan returnere varer:
Dersom du ønsker å returnere en vare til oss kan du gjøre det ved å følge instruksen nedenfor. Er det noe galt med varen du har mottatt, dekker vi returen*. 
For at vi skal registrere returen må du først fylle ut angre/retur- skjemaet nedenfor, deretter trykker du på “opprett returlapp”. Returlappen trenger du ikke skrive ut, det holder å vise fram kvitteringen når du skal levere pakken. 
Bruk gjerne emballasjen varene ble levert i når du pakker.
*På returnerte varer som ikke dekkes av reklamasjonsretten, vil fraktkostnadene bli trukket fra det refunderte beløpet.
ANGRE- og RETURSKJEMA 

 

 

 
Vanlige spørsmål om retur:
Hvor lang behandlingstid er det?
Vi sender en bekreftelse så fort vi har mottatt returen. Vanligvis innen 10 dager. 

Hvordan mottar jeg pengene?
Pengene refunderes på samme måte som du valgte å betale, altså f.eks. Klarna, Nets eller PayPal.

Bytte
Ønsker du å bytte en vare gjøres dette på samme måte som beskrevet over. Skriv i kommentarfeltet hva du ønsker bytte varen i. Dersom verdien av varen er over 500kr, dekker vi fraktkostnadene.
 
VILKÅR
For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen returneres i samme stand som da du mottok den. Varen må være i originalemballasjen og med eventuelle merkelapper på. Dersom originalemballasjen er ødelagt vil varen anses som brukt og vi vil ikke refundere hele beløpet.
Varer må i henhold til angrerettloven returneres innen 14 kalenderdager.
Varer som er skadet av transportør må varsles transportør skriftlig* samme dag som varen er mottatt. 
 
*dersom kostnadene skal dekkes av transportfirma må varslingen med aktuell dato kunne dokumenteres.
TRENGER DU MER HJELP?
Bruk gjerne “chatteboblen” nede i hjørnet på denne siden, så svarer vi så fort vi rekker på det du måtte trenge vår hjelp til.
 
Takk for at du er kunde hos oss.

Følg oss og bli oppdatert

Vi ville elske at du ble med i flokken vår, slik at vi kan dele våre tilbud og nyheter med deg 😎

Vi spammer ikke. Les vår Databehandling for mer info